De Muziektuin Club & Pop Academie

Muziektuin Club!
Kidsbands groep 5 tot en met 8 OBS De Triangel
elke week spelen en repeteren deze kids de meest coole popsongs van het moment.
Op koningsdag laten zij horen wat ze kunnen!

Muziektuin Pop Academie Weesp!

De TJOIK’s

Band van Karel, Oz, Joshua en Tigo.

Hallo, wij zijn De TJOIK’s. Wij zaten bij elkaar in groep 8 en zijn beste vrienden. Wij zijn sinds 2 jaar een band. Joshua is de pianist. Oz is de drummer. En Karel de saxofonist. Tigo zingt. We hebben in die tijd al veel nummers gespeeld. Eerst waren we gescheiden en later wilden we bij elkaar. Onze eerste coach was Nienke en daarna hadden Mike. We repeteren op de Donderdag avond, van 8 tot 9 uur. En treden meestal op in de City of Wesopa.

RIFF
Wij zijn Ferron, Friso, Rohan, Dewi,Isa.
We heten riff en spelen rock/pop muziek
Dewi op zang
Isa op Bass
Friso op gitaar
Rohan op keyboard
En Ferron op drums.

Muziektuin i.s.m. Muziekschool Amsterdam Pop Academy

After The Silence is een jongerenband uit de Pop Academy talentopleiding van de Muziekschool Amsterdam. Bassiste Micka komt voort uit de bands bij de Muziektuin Weesp. De Band speelt mixed repertoire en schrijft eigen werk. Onlangs haalden zij nog de finale van de Amsterdamse Muziekprijs, nu spelen zij op het podium van Weesp.

ROEST! Waar de kids spelen kunnen de ouders natuurlijk niet achterblijven! Deze groep van enthousiaste ouders weet met een aantal goed gekozen pop classics wel –hoe ze een feestje moeten bouwen.

—–