nog even geduld….BEDANKT!

Beste allemaal,

wat een heftig leuke en afwisselende dag was het gisteren! We hebben enorm genoten en ondanks een van de natste koningsdagen van de afgelopen 20 jaar, feest gevierd waardig een koningspaar.

Wij zijn nog even aan het bijkomen; en toch ook alweer aan het voorbereiden om te laten weten wie, wat, waar, wanneer, hoe gewonnen heeft, en vooral ook wie we daar expliciet voor moeten bedanken. Houdt deze site vooral in de gaten. Ik maak al een begin…

In eerste instantie iedereen die heeft meegeholpen, zonder jullie verkeersvrijwilligers, vrijwilligers, EHBO, gemeente, en mensen die nog even de handen uit de mouwen hebben gestoken voor de laatste loodjes: Bedankt!

Dan zijn er nog sponsoren, en dat zijn niet ‘winkels’, dat zijn mensen achter de winkels die Weesp, en met name Koningsdag, een warm hart toedragen. Zonder de hulp, de prijzen, de sponsorgelden, het drukken, bekers, pianisten en nog veel meer, zonder jullie zou dit ook niet jaar na jaar mogelijk zijn. Kijk even naar deze pagina, je doet ons en hen er een groot plezier mee en wij allemaal mogen wij met trots zeggen: Bedankt!

De artiesten, de begeleiding, de techniek, geluid, DJ’s , fotografen, mannen achter de knoppen, vrouwen achter de knoppen, de drie-eenheid: De Eendracht, Heksenketel & ’t Hoekje, de bakkers, supermarkten, en nog vele, vele anderen: Onwijs Bedankt!

De burgermeester, Hogeweyk (Diana, Koen), Janneke de G, David, Cor, de echtgenoten, kinderen, het zijn er écht gewoon teveel om op te noemen.

En dan wil ik persoonlijk toch nog graag even degenen bedanken die de lijm tussen alles waren 😉 Ja, jij weet wel dat we jou bedoelen.

Ik ben apetrots op ons Oranje team, het vergt meer tijd dan dat we toe willen geven, maar we doen het met plezier en voldoening! Samen kunnen eten (dank Damy vd Eendracht) en komen we toch snel tot de conclusie dat het enorm leuk was en een geslaagd feest is.

Natuurlijk zijn er ook dit jaar weer wat lessen die we moesten leren, reacties van mensen die we moesten slikken, ergens een steekje laten vallen in de communicatie, ergens een kop koffie te koud, glas/plastic bekers, ergens een naam niet goed opgeschreven, toegang die niet wou lukken, of misschien iemand vergeten te bedanken, en ook zo zijn er voldoende zaken te noemen die beter moeten. Weet wel dat we ons best doen, daar mogen jullie écht vanuit gaan, en alle fouten die we maken zijn niet bewust of nalatig, maar simpelweg een oversight in de complexiteit van het regelen van Koningsdag.

Hier binnenkort nog meer, onder andere de foto’s en de winnaars, ik zeg: Lang leve de Koning!

Reactie